luni, 1 martie 2010

Povestea noastra

     Povestea noastra....
Povestea noastra incepe asa:
Eu demult am vrut sa te am,dar nu am avut posibilitatea
Fiind copil nu am avut resurse proprii sa-mi iau un caine ca tine.
     Au trecut ani si ani si am crescut si eu mai mare si am avut
posibilitatea sa-mi iau un caine,Si mi-am luat un minunat caine ciobanesc german.
Astfel dorinta de copil mi sa implinit.Un caine ce i-am pus numele REX.
Te-am crescut,te-am hranit si am avut grija de tine.
Am cutreierat muntii si padurile,am inotat in ape,unde am fost eu,erai si tu.
Unde erai tu,eram si eu.
Dupa acea nevoit fiind sa plec inapoi la oras cu tristete ne-am despartit
dar pentru scurt timp.Eu mereu la tine ma gandeam si la tine
ma intorceam.
Cu tine ma bucuram de zilele insorite,cu tine plecam cu tine ma intorceam.
Cu tine priveam cerul instelat sau plin de nori.
   Dupa ani si ani dupa atitea despartiri si regasiri a venit momentul dureros
ca noi sa nu ne mai vedem.
Dupa o regasire mult asteptata si dupa trei zile de aceasta regasire REX ``aplecat``.
           Pe 28 Februarie 2010 REX ``a plecat`` si nu se va mai intoarce niciodata.
                   Ramai cu bine bunul meu prieten.
                             Nu te voi uita niciodata.
                                     Ai fost si vei ramane in inima mea pentru
                                                                                  Todeauna.
Cu lacrimi in ochi nu mai pot scrie nici un cuvant....caci pling de dorul tau.......ADIO.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu