duminică, 24 ianuarie 2010

Urme-n zapada

Urme-n zapada la mine-n gradina
Urme-n zapada au aparut
Urme unde duceti voi oare?
Pe urmele aparute am plecat si eu
Trecand peste vai,urcand spre dealuri
intrand in paduri
Dupe urmele aparute am plecat.
Indepartandu-ma de casa,ajungand in pustiul necunoscut
Intersectindu-ma cu mai multe urme
Si din ce in ce mai multe urme,un fior ma cuprinde,
transpiratii pe chipul meu curg si durearea ma cuprinde.
Ma uit in jur, nu e nimeni
Strig dupa ajutor nu ma aude nimeni
Cu urmele eu vorbesc:
Unde ma conduceti voi oare?
De ce sunt atitea pasi si in jur nu e nimeni?
De ce mergeti toti inainte si nimeni nu se intoarce?
Sunt singur oare?
Sau ma e cineva linga mine?
Ma uit inapoi si nu mai sunt urme
Ma uit inainte si tot mai multe urme
Cum e viata pe pamint
Asa sunt eu pe aceste urme.
Inapoi nu mai pot intoarce ptr ca nu mai sunt urme
Si eu ma pierduse-m pe aceste urme.
Deci urmez tot mai multe urme
Urme care intr-o directie se abat.
Ziua trece,noaptea vine
Noaptea trece ,ziua vine
Trecand prin apa si foc
Trecand prin grele incercari
Nu am incetat sa urmez urmele-n zapada.
Poate ma conduc undeva unde nu am fost niciodata
Poate ma conduc la Tine Doamne?
O sa urmez urmele acestea pina cand se vor sfarsii.
Si sper ca atunci pe Tine eu Te voi gasii.
Si cu Tine eu voi traii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu